Inloggen

Retour Aanvraag


Wilt u zo vriendelijk zijn om onderstaande goed door te lezen.

 

Retouren aanmelden:

 

Het aanmelden van retouren kan uitsluitende via onze website onder uw persoonlijke account/inlog.

Formulier dient volledig te worden ingevuld om de melding te kunnen versturen.

Retouren die middels een andere manier worden aangeboden worden niet in behandeling genomen.

 

Commerciële retouren:

 

-       Goederen welke geannuleerd worden en/of verkeerd besteld zijn kunnen binnen 2 maanden na verzenddatum geretourneerd worden.

-       Speciaal voor u bestelde (voor ons geen courante voorraad artikelen) kunnen onder speciale voorwaarden retour worden genomen.

 

Retouren niet courante artikelen:

-       Voor deze retouren zijn de normale retour kosten van toepassing

-       Op artikelen speciaal voor u besteld wordt 35% van de bruto verkoopwaarde excl. btw. in rekening gebracht

-       Voor deze artikelen geld ook dat deze, ongebruikt en in onbeschadigde verpakking in overdoos voorzien van het retourformulier retour gestuurd kunnen worden

 

Retour kosten voor een commerciële retour €45,- netto excl. btw.

 

Deze goederen kunnen retour mits ongebruikt, onbeschadigd en in onbeschadigde verpakking staat in overdoos voorzien van retour formulier (in de doos).

 

Reclamaties / defecte producten.

 

Goederen welke defect zijn of om andere reden retour worden aangeboden.

-       Deze goederen dienen in overdoos aangeboden te worden voorzien van retourformulier en klachtomschrijving.

-       Dit kan uitsluitend na overleg met onze afdeling Aftersales.

-       Na beoordeling zal het retour gestuurde product beoordeeld worden door onze afdeling Aftersales.

-       Bij in orde bevonden zal worden overgegaan tot creditering van de goederen

-       Wordt het door uw aangeboden product na beoordeling geweigerd, defect, beschadigd of onzorgvuldig bij ons aangeboden, versturen wij na schriftelijk overleg de goederen retour of brengen wij kosten in rekening:

 

Retour kosten €45,- netto excl. btw.  

 

Goederen die niet geretourneerd kunnen worden:

 

-       Goederen welke reeds zijn gemonteerd.

-       Goederen welke de retour termijn van 2 maanden hebben overschreden.

-       Goederen welke incompleet zijn.

-       Goederen welke om niet vooraf aangegeven reden onfatsoenlijk verpakt dan wel zonder verpakking worden aangeboden.

 

 

Retouren versturen naar:
APRO Products B.V.

Jagtlusterallee 16
7711 GE  Nieuwleusen

 

U dient zorgvuldig om te gaan met het artikel dat u retour wil sturen.


* Verplichte velden
-

Professionele koerier

Uw bestellingen worden via een vertrouwde koerier verstuurd. U betaald hiervoor niets extra

-

Stevig verpakt

Uw producten worden professioneel verpakt. Zo voorkomen wij transportschade

-

APRO Service

Bij APRO zijn wij trots op onze service. Elke werkdag staan onze medewerkers voor u klaar

-

Eénvoudig bestellen

Met uw inlogcode kunt u gemakkelijk producten op de site selecteren en direct bestellen

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen